November 3, 2009

面白動画「言葉にできない」

この動画を数年前に初めて見た時は腹を抱えて笑いました。
小田和正の名曲、「言葉にできない」に乗せて、まさに何と言っていいかわからない=「言葉にできない」画像や映像が次々に登場します。

個人的には「店長」、「育毛剤に脱毛剤」、「日本は終了しました」辺りがお気に入りです(笑)



先日結婚式でこの曲を聴いた時は涙が出そうになりましたが、この映像と一緒に聴くとまるで別の曲のように聴こえます。名曲である事に変わりはありませんが…。
人間って不思議なものですね(笑)

4 comments:

  1. LOL! That was great! The photos explain all. I don't understand the song and some Japanese writings in the video but it's worth a good watch. Btw Hayden, I've googled Okinawa, wow! the place is so breathtaking! love it! I'm sure Okinawan are all friendly and nice people too :)

    ReplyDelete
  2. See, it's a wonderful place :)
    I need a blue sky holiday with plenty of fresh air there!
    The air here in Tokyo is a bit polluted :'(

    ReplyDelete
  3. I won't be surprised if Tokyo is a bit polluted. Crowded place there.
    When is your next trip to Okinawa? Count me in! Hehe

    ReplyDelete
  4. Haha, that's a good idea :)
    I need to save money for that :)

    ReplyDelete