June 11, 2009

Amazonアフィリエイトを始めてみました

Amazonアフィリエイト(アソシエイト)を始めてみました。

僕がブログで紹介している物のほとんどがAmazon.co.jpでも買える事に気づき、アフィリエイトを始めてみました。

記事中で紹介しているものが気になった方は、このブログの右下のアマゾンの広告欄を見てみてください。ほとんどの物がそこから購入可能ですので(笑)

"Amazon.co.jp - worldwide delivery -"

Amazon.co.jp can ship to virtually any address in the world.
Orders placed at Amazon.co.jp will be shipped from Japan, and may not be combined with orders placed at any other Amazon sites.
For more information, click here for Help Page or click here for Amazon.co.jp Top Page in English.
If you want to buy something I introduced in this blog, click the Ads to Amazon.co.jp in the lower right side of this blog.

No comments:

Post a Comment