May 29, 2009

ノースウエスト シティ プラチナカードが届きました

今月18日の投稿で「インビテーション(招待状)が来た」と書いたプラチナカードが今日届きました。

インビテーションに申込用紙が付いていたので、それを使用して申し込もうと思っていたのですが、翌19日にサポートデスクから電話でお誘いがあったので、電話経由で申し込みました。簡単な審査があると言われたので、「20代だから無理かな?」と思っていたら、無事通過したみたいです。

2週間以内に、審査結果にかかわらず通知が来るとの事でしたが、10日(8営業日)でカードが送られてきました。

不況なので年会費集めでもしてるのでしょうか??

年会費が高い(¥58,800.-)のと、正式名称が長い(Northwest/Citi WorldPerks Platinum VISA Card) のはどうにかして欲しいです(笑)


"Just received the Northwest Citi Platinum VISA Card"

I just received a new Citi Platinum VISA Card.

To be a member of a Platinum VISA card in Japan, you should be a Gold card holder for several years and then you can have a chance to receive an invitation if you're lucky.

I was lucky enough to get the invitation in my 20s!

Annual membership for this platinum card is 58,800Yen(about US$600).But it has a good treatment like a personal 24-hour concierge who support business people traveling overseas arrange their flight reservation or book a hotel with free upgrade, or receive invitations to exclusive events.

Oh by the way, all the CITI CARDS JAPAN provided services are available in English!!
CITI CARDS JAPAN(in English)



  

No comments:

Post a Comment